Перегенерація у зв’язку із зміною назви юридичної особи


    Для перегенерації сертифікату відкритого ключа у зв’язку із зміною назви організації необхідно:
  1. Оформити наступний пакет документів:

    Встановлення юридичної особи здійснюється за її установчими документами;

      Встановлення фізичної особи здійснюється за паспортом або іншими документами відповідно до законодавства;
    1. Заява-приєднання юридичної особи за договором про надання послуг електронного підпису № 1 від «06» листопада 2008 року (в одному екземплярі) Завантажити шаблон документу;
    2. Заява про реєстрацію для отримання сертифіката відкритого ключа (в двох екземплярах) Завантажити шаблон документу;
    3. Довіреність, що підтверджує повноваження уповноваженої особи (підписувача електронних документів) Заявника, у разі, якщо уповноважена особа не є керівником Заявника. Довіреність підтверджується підписом керівника та печаткою юридичної особи Завантажити шаблон документу;
    4. Конверт з контрольною фразою уповноваженої особи для голосової ідентифікації Уповноваженої особи ЦСК (в одному екземплярі, засвідченому підписом уповноваженої особи Заявника). Завантажити шаблон документу;
    5. Заява на зміну статусу сертифікату відкритого ключа за договором про надання послуг електронного підпису № 1 від «06» листопада 2008 року (в двох екземплярах) Завантажити шаблон документу;
    6. Копія правовстановлюючого документа Заявника (статуту, положення про установу тощо), засвідчена підписом керівника та печаткою юридичної особи Заявника (в одному екземплярі).
    7. Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, засвідчена підписом керівника та печаткою юридичної особи Заявника (в одному екземплярі).
    8. Копії документів, що підтверджують призначення на посаду осіб, що мають право діяти від імені юридичної особи без довіреності (протокол, наказ, документи, що підтверджують повноваження керівника Заявника), засвідчені підписом керівника та печаткою юридичної особи Заявника.
    9. Засвідчена Заявником копія документу, яка підтверджує рішення про зміну назви юридичної особи (виписка з протоколу збору).

  2. Сформувати запит на отримання сертифікату відкритого ключа згідно інструкції. Сформований файл (формат файлу *.p10) разом із скан копіями документів надіслати електронною поштою за адресою: info@kfc.in.ua, де у темі листа необхідно зазначити назву Вашої організації, у листі – контактні дані (посада, ПІБ, контактний номер телефону, адреса організації). Завантажити інструкцію
  3. Подати сформований пакет документів до ЦСК за адресою: ПрАТ «КФЦ», 49000 м.Дніпро, вул.Воскресенська (Леніна), 30.
  4. Сплатити за послуги ЕП згідно Акту-рахунку (скан копія надсилається електронною поштою, оригінал – разом з іншими документами) та надіслати підтвердження оплати (скан копія квитанції про сплату згідно виставленого рахунку) на адресу: info@kfc.in.ua.
  5. По факту сплати послуг ЕП, після отримання ЦСК повного пакету документів і ідентифікації уповноваженої особи відбувається процедура формування сертифікату на захищеному носії ключової інформації (токені).
  6. Акт-рахунок, на якому є помітка «Екземпляр повернути», з підписом Директора та печаткою організації необхідно надіслати на поштову адресу ПрАТ «КФЦ».