Перегенерація у зв’язку зі зміною уповноваженої особи


    Для перегенерації сертифікату відкритого ключа у зв’язку зі зміною уповноваженої особи необхідно:
  1. Оформити наступний пакет документів;

    Встановлення юридичної особи здійснюється за її установчими документами;

      Встановлення фізичної особи здійснюється за паспортом або іншими документами відповідно до законодавства;
    1. Заява про реєстрацію для отримання сертифіката відкритого ключа (в двох екземплярах) Завантажити шаблон документу;
    2. Довіреність, що підтверджує повноваження уповноваженої особи (підписувача електронних документів) Заявника, у разі, якщо уповноважена особа не є керівником Заявника. Довіреність підтверджується підписом керівника та печаткою юридичної особи Завантажити шаблон документу;
    3. Конверт с контрольною фразою уповноваженої особи для голосової ідентифікації Уповноваженої особи ЦСК (в одному екземплярі, засвідченому підписом уповноваженої особи Заявника) Завантажити шаблон документу;
    4. Заява на зміну статусу сертифікату відкритого ключа за договором про надання послуг електронного підпису № 1 від «06» листопада 2008 року (в двох екземплярах) Завантажити шаблон документу;
    5. Копії сторінок паспорту з 1 по 4 та 11 (особисті дані та місце реєстрації) Уповноваженої особи (фізичної особи), відкритий ключ електронного підпису якого сертифікується, засвідчені Уповноваженою особою (в одному екземплярі);
    6. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера Уповноваженої особи (фізичної особи) Заявника, відкритий ключ електронного підпису якої сертифікується, засвідчена Уповноваженою особою (в одному екземплярі);
  2. Сформувати запит на отримання сертифікату відкритого ключа згідно інструкції. Сформований файл (формат файлу *.p10) разом із скан копіями документів надіслати електронною поштою за адресою: info@kfc.in.ua, де у темі листа необхідно зазначити назву Вашої організації, у листі – контактні дані (посада, ПІБ, контактний номер телефону, адреса організації). Завантажити інструкцію
  3. Подати сформований пакет документів до ЦСК за адресою: ПрАТ «КФЦ», 49000 м.Дніпро, вул.Воскресенська (Леніна), 30.
  4. Сплатити за послуги ЕП згідно Акту-рахунку (скан копія надсилається електронною поштою, оригінал – разом з іншими документами) та надіслати підтвердження оплати (скан копія квитанції про сплату згідно виставленого рахунку) на адресу: info@kfc.in.ua.
  5. По факту сплати послуг ЕП, після отримання ЦСК повного пакету документів і ідентифікації уповноваженої особи відбувається процедура формування сертифікату на захищеному носії ключової інформації (токені).
  6. Акт-рахунок, на якому є помітка «Екземпляр повернути», з підписом Директора та печаткою організації необхідно надіслати на поштову адресу ПрАТ «КФЦ».